parallax background

WYJĄTKOWE SZKOLENIE I
NETWORKING BRANŻY SEO W SERCU MAZUR


Spędź z nami aktywne 4 dni w Mikołajkach
połączone ze zdobywaniem wiedzy od liderów branży SEO.
4

Dni wydarzenia

24

Uczestników

3

Dogodne terminy

5

Prelegentów


JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁ
SEOREJS 2019?

Warsztatowy charakter - zero prezentacji sprzedażowych. Tylko merytoryczna wiedza.

Prawdziwe case studies. Teoria poparta wynikami to najlepsza forma inspiracji.

Wpływ na agendę i temat warsztatów – open mic & master mind.

Prawdziwy networking zgodnie z zasadą „wróć z przyjacielem, nie z wizytówką“.

Aktywny wypoczynek połączony ze zdobywaniem wiedzy od czołowych specjalistów.

Możliwość zrobienia patentu sternika motorowodnego.


JAK BYŁO


NASI PRELEGENCI I TEMATY

10 lat doświadczenia w SEO. Obecnie CEO w Senuto, aplikacji do kompleksowego wsparcia działań SEO. W tym czasie miał okazję szkolić setki osób i wystąpić na kilkudziesięciu wydarzeniach branżowych. Autor dwóch książek o marketingu internetowym. Damian specjalizuje się w wykorzystaniu danych w procesie SEO. Prywatnie fan piłki nożnej i sportów motorowodnych.

Tematy:

Wykład SEO E-commerce
Porozmawiamy o zaawansowanych strategiach indeksowania. Podejściu do budowy architektury informacji. Dowiesz się w jaki sposób wykorzystać dane do zbudowania samo napędzającej się machiny.
Przedstawię realne case study pokazujące w jaki sposób odpowiednia strategia indeksowania w sklepie może zwiększyć jego ruch o 100%.

Przedstawię Ci też wyniki badania, które wykonaliśmy na bazie 30 tysięcy sklepów internetowych.

Wykład Content & SEO
Pokażę w jaki sposób podejść do tworzenia treści optymalnej dla SEO. Jak Google wykorzystuje machine learning do analiz i w jaki sposób możemy wykorzystać to My. Porozmawiamy również o tym w jaki sposób stworzyć optymalną architekturę informacji serwisu.
Poznasz takie pojęcia jak topical authority, word2vec, tf*idf. Pokażę Ci moje analizy i opracowania, które stworzyłem w ostatnich kilku latach.

Warsztat Google Data Studio
Podczas warsztatu nauczymy się korzystać z narzędzia Google Data Studio. Stworzymy dashboardy, które zdejmą z Ciebie ciężar tworzenia comiesięcznych raportów.
Skorzystamy z popularnych connectorów do narzędzi takich jak Google Analytics, Google Search Console czy Senuto.
Ekspert z 15-letnim doświadczeniem w SEO. Miłośnik technologii i zastosowania jej na potrzeby SEO. W swojej historii zawodowej realizował frazy od „wypasu owiec w bieszczadach” po „payday loans”. Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Elektrotechnika, który do SEO podchodzi jak inżynier, a nie marketingowiec. Prywatnie miłośnik tenisa ziemnego.

Tematy:

SEO momentu - od zera do top10
Przedstawię SEO jako przewidywalny proces w którym możemy spodziewać się konkretnych zachowań algorytmu Google. Sandbox, crawl budget, rendering budget, dopasowania słów kluczowych. Całość prezentacji to strategia SEO na pierwsze 12 miesięcy projektu. Teoria poparta wynikami w trudnych branżach.
Linkbuilding - Europejski graf linków
Na podstawie autorskiej analityki zależności w oparciu o teorię grafów zaprezentuję moc europejskiego link buildingu. Ciekawostki, strategia, możliwości i testy. Czyli “dlaczego Twoje linki nie działają cześć IV”.
Panel case study
Panel jest klamrą która zepnie wszystkie moje prezentacje. Panel będzie zawierać opis realizacji 3 kampanii:

1. Optymalizacja na poziomie dopasować fraz oraz struktury serwisu - Wzrost z 500 tys. użytkowników do 1.2 mln użytkowników w dużym serwisie contentnowym.

2. Realizacja top10 dla frazy “chwilówki” w jednym z Europejskich krajów.

3. Zaawansowana optymalizacja On Serp SEO w optymalizacji grup semantycznych dla dużej struktury e-commerce.
Konsultant SEO, Growth Hacker, prelegent na europejskich wydarzeniach SEO i marketingu internetowego. Przed przejęciem Chill Fruit Web Consulting współpracował przy brytyjskim startupie Plus Guidaince. Współzałożyciel lokalnej agencji marketingowej w Oxfordzie - Sigma Digital. Obecnie prowadzi swój blog miloszkrasinski.com

Tematy:

SEO w UK

Milosz pokaże nam w kilkudziesięciu slajdach smaczki o kampaniach link buildingowych w Wielkiej Brytanii i nie tylko. Poruszy tematykę SEO oraz zaprezentuje swoje skrypty Python wspierające proces SEO. Zdradzi również kilka swoich tajemniczych taktyk w dziedzinie Technical SEO.
Starsza specjalistka SEO w Allegro. Miłośniczka skalowalnych rozwiązaniach, technicznych aspektów optymalizacji stron i eksploracji danych. Na co dzień rozwija własne narzędzia SEO i poświęca się analizie danych z wykorzystaniem Pythona. Aktualnie zafascynowana nowymi możliwościami jakie niesie za sobą zastosowanie Machine Learningu w działaniach SEO. Poza pracą pasjonatka podróży DIY po Azji, a w nadchodzącym roku również i Afryce.

Tematy:

Wprowadzenie do machine learningu i wizualnej eksploracji danych z wykorzystaniem Pythona
  • wprowadzenie do Machine Learningu
  • rodzaje zmiennych i możliwości ich wykorzystania
  • eksploracja danych przy pomocy Pythona oraz przygotowanie ich do dalszych obliczeń
  • metody ewaluacji modeli - skąd wiemy, że model działa lub jest lepszy od poprzedniej jego wersji?
  • omówienie metod wraz z wskazaniem najlepszego ich zastosowania oraz prześledzeniem skuteczności w praktyce:
    • Regresja (liniowa / logistyczna / wielu zmiennych)
    • Klasyfikatory
    • Drzewa decyzyjne
  • wprowadzenie do tematyki sieci neuronowych
Charakter warsztatowy. Wymagane zainstalowane oprogramowanie na komputerach. Każdy z uczestników otrzyma gotowe skrypty wraz z objaśnieniem. Kilka segmentów ćwiczeniowych opartych na przykładach.

W ciągu trwania warsztatów przeprowadzony zostanie pełen proces od analizy i przygotowania zbioru danych, poprzez dobranie najlepszej metody do obliczeń oraz analizę wyników. Dodatkowo po zakończeniu uczestnicy otrzymają dodatkowe notebooki z gotowymi przykładami do eksploracji danych z GA lub GSC.
Chief SEO Consultant w grupie Discovery / TVN oraz Chief SEO Strategist w działającym głównie na rynku amerykańskim, polskim startupie OmniCalculator. Jego firma SEO Planner, prowadzi obecnie jeden z największych w Polsce cykl szkoleniowy SEOtour, w ramach którego odwiedza łącznie 46 miast. Poprzednio Head of SEO w grupie Onet / RAS Polska oraz absolwent programu Google Top Contributor. Prywatnie mąż, tata dwójki dzieci i pasjonat „DoItYourself”.

Tematy:

Cześć 1. Zaawansowane modele tworzenia treści wspierającej SEO


Dowiesz się o moim autorskim modelu jak klasyfikować i dobierać frazy kluczowe, które wspierają nie tylko SEO ale też biznes. Jak planować z ich pomocą linkowanie wewnętrzne, aby Twoje Topical Authority, było na najwyższym poziomie. Opowiem, jak umieszczać linki w treściach, aby oprócz SEO sprawiać, że ludzie będą w nie klikać. Pozyskiwanie linków jest coraz droższe, dlatego dbanie, aby pełniły więcej niż tylko SEO funkcji, jest super ważne. Dowiesz się też, jak różni się model prezentacji treści w zależności od urządzenia, na którym będzie wyświetlana. Finalnie zbudujemy perfekcyjny artykuł, który ma osadzone poprawnie media, zbudowane poprawnie nagłówki i śródtytuły. I nie mam na myśli atrybutu „alt”, czy jakiś banałów, że śródtytuł powinien być w nagłówku h2 – to by było zbyt proste! To, oceniam, naprawdę PRO wiedza, zbudowana na moich doświadczeniach.

Część 2. Jak dostać się do Google News niekonieczne będąc wielkim wydawcą
Gdy już poznasz moją wiedzę o tworzeniu treści, wejdziemy na bardziej hard core level. Narosło wiele mitów o tym, jak trudno się dostać do Google News. Czy to rzeczywiście takie skomplikowane? Oczywiście nie jest łatwo, jeśli się nie wie, JAK to zrobić. A wiedzy na rynku jest jak na lekarstwo. Nie wszystkie niuanse są w prosty sposób do znalezienia w dokumentacji. Wiele wynika z doświadczeń. A czy warto? Oj, bardzo. Google News może wynieść Twój biznes naprawdę na dużo wyższy poziom. Opowiem o wszystkich technicznych aspektach i finalnie jak przeprowadzić ten proces oraz jak w nim tworzyć treści, aby się dostać i czerpać zasięg z tej usługi.

Część 3. Nowe technologie wspierające ekspozycję treści w Google (AMP i PWA)


Skoro już znacie moją wiedzę jak pisać i wiemy, jak się dostać do Google News, wyciśniemy z tych faktów maksimum i usprawnimy naszą technologię. Zarówno AMP jak i PWA, może bardzo mocno wspierać naszą ekspozycję w Google. Czy zawsze? To też ciekawe zagadnienie. Opowiem, po co tak naprawdę jest AMP i PWA. Jak mogą wpłynąć na nasz biznes, zasięg i gdzie są ich plusy i minusy. Kiedy na pewno warto przemyśleć, a kiedy odpuścić. Wiesz na przykład, że AMP, to „must be” gdy jesteś w Google News? Bez tej technologii przygrywasz wtedy zasięg mobile! Zabraknie nam czasu? Nic straconego mamy 4 dni na networking!
Obecnie Head of SEO w Vestigio, wcześniej specjalista SEO w Grupie Wirtualna Polska (gdzie zajmował się optymalizacją m.in. Pudelek.pl, Money.pl). Jego ulubionym „narzędziem SEO” jest MS Excel. Uwielbia analizować i łączyć dane, aby uzyskiwać nieoczywiste wnioski.

Tematy:

Zaawansowane techniczne SEO


Gdy liczba podstron serwisu liczona jest w milionach, techniczne SEO staje się wyzwaniem. Na podstawie swoich doświadczeń pokażę, jak sobie z nim poradzić. Na konkretnych przykładach pokażę, jakie problemy najczęściej występują w optymalizacji technicznej dużych serwisów. Zaprezentuję jak za pomocą najpopularniejszego crawlera pobrać ze strony interesujące nas informacje (np. cała struktura kategorii). Pokażę jak krok po kroku zabrać się do analizy logów robota Google.

Konkretne zagadnienia:
  • Największe problemy techniczne w dużych serwisach
  • Crawlowanie serwisów (pobieranie dowolnych danych, łączenie danych GSC i GA, porównanie crawlerów)
  • Analiza logów robota Google (narzędzia, proces analizy, wnioskowanie)
  • Autorska checklista do audytu SEO
Craig jest brytyjskim konsultantem SEO, który na co dzień prowadzi kampanie affiliate marketing. Craig posiada 18 lat doświadczenia w branży SEO. Craig zaczynał od pracy jako freelancer, a obecnie prowadzi dużą agencję Digital Marketing w Glasgow. Craig również skupia się na wystąpieniach SEO na konferencjach na całym świecie oraz affiliate SEO.

Tematy:

Affiliate SEO in competitive markets in the UK and US - nice tricks and tips


Warsztat w języku angielskim

Radek Paluszak jest Dyrektorem działu SEO w The Search Initiative - agencji współzałożonej przez znanego blogera SEO Matt'a Diggity'ego. Jest częścią świata marketingu internetowego od 2010 roku, od kiedy to nieprzerwanie pracuje bezpośrednio kierując kampaniami SEO lub zarządzając zespołami pozycjonerów. Radek wierzy, że właściwa strategia marketingu w wyszukiwarce potrzebuje zarówno technicznych, jak i kreatywnych umiejętności, dlatego podczas swoich prezentacji często odnosi się do siebie jako Technical SEO Artist.

Manager z kilkuletnim doświadczeniem w branży e-marketingu. Od 2015 roku odpowiedzialny za SEO dla portali grupy CS Group Polska - pkt.pl. Inicjuje, buduje i wdraża działania optymalizujące procesy marketingowo-analityczne oraz usprawniające prace zarządzanych obszarów. Jednym z obecnych, codziennych wyzwań jest wprowadzanie rozwiązań SEO stosowanych przez liderów rynku do sektora MŚP.

Lider zespołu SEO w Allegro.pl. Ponad 11 lat doświadczenia w branży SEM/SEO. Na co dzień poszukuje rozwiązań, które dadzą efekt skali. Uwielbia dane i automatyzację procesów. Odpowiada za ruch organiczny w największym serwisie e-commerce w Polsce.

Od ponad dziesięciu lat prowadzi projekty SEO w Performance Media. Jego głównym zadaniem jest planowanie strategii SEO oraz odpowiadanie klientom na pytanie „a co ja z tego będę miał(a)?”. W pracy od zawsze zainteresowany sposobami raportowania danych dotyczących SEO, a prywatnie -- kosmosem i F1.

Tematy:

Data-driven SEO in 3 steps


  1. SET YOUR GOALS: getting your SEO data from APIs (GA/GSC) and making forecasts.
  2. ASSESS THE IMPACT OF YOUR SEO CHANGES: using Google's CausalImpact package to estimate the effect of an event.
  3. MEASURE THE REAL VALUE OF ORGANIC: conversion attribution using Markov Chains.

Specjalista SEO z doświadczeniem w pracy przy projektach in-house i agencyjnych. Od 2012 roku tworzy markę Takaoto, pod którą rozwija butikową agencję SEO obsługującą aktualnie kilkudziesięciu klientów w zakresie link buildingu, analityki i konsultingu. Zwolennik strategicznego i analitycznego podejścia do działań marketingowych. Współautor książek Projektowanie strategii marki pod red. Macieja Tesławskiego oraz SEO Playbook pod red. Sławka Czajkowskiego. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie oraz Collegium Da Vinci w Poznaniu. Swoją wiedzą dzieli się w prasie branżowej, na czołowych konferencjach marketingowych oraz poprzez aktywność blogerską (na swoich blogach szymonslowik.pl, takaoto.pro) oraz poprzez wpisy gościnne.

Tematy:

ABC vs. nowości, czyli, co Cię zbliży do sukcesu na każdym poziomie działań SEO


1. Technical SEO
  • O co ci chodzi, czyli parę słów o mixed signals
  • Szybkość serwisu
2. Content
  • Is content a true king?
  • Wyścig na liczbę znaków
  • A może landingi zamiast artykułów?
  • User generated content i unikalne opisy produktów w e-commerce
3. Link building - Co się stało z PageRankiem?
4. Tematy niejasne - UX i social media
5. Strategia biznesowa i lekcja ekonomii

NA POPRZEDNICH REJSACH WYSTĄPILI

Swoją historię z branżą SEO zaczynał kilkanaście lat temu. W agencji Plodni.com tworzył i przez kilka lat zarządzał działem SEO. Obecnie od ponad 3 lat odpowiada za widoczność serwisów walutowych Currency One SA. Łącząc umiejętności front-end developera oraz seowca bardzo technicznie podchodzi do powierzonych mu projektów.

Tematy:

3 lata w fintechu. Historia sukcesu internetowykantor.pl (wzrost organiczny +500%)
Historia realizacji kampanii dla serwisów grupy Currency ONE. Opis krok po kroku dzięki któremu serwis internetowykantor.pl zwiększył widoczność organiczną o 500% osiągając topowe pozycje dla najważniejszych fraz: kurs euro, kurs dolara itp.

Odpowiada za strategię i rozwój SEO wszystkich serwisów LOANDO Group w Polsce i zagranicą. Administrator grupy SEOwcy na Facebooku. Fan technicznego SEO i wszystkim co z tym związane.

Tematy:

JavaScript SEO - case i problemy wdrożenia na przykładzie sklepu internetowego


Krótka i pełna zwrotów akcji opowieść o wdrażaniu nowego sklepu internetowego zbudowanego w całości w Java Script oraz jego późniejsza migracja a takze jeden niezwykły problem, który zaskoczył czołowych specjalistów JS SEO na świecie.

PLAN WYDARZENIA

  • Dzień 1

    od 18:00

    Zameldowanie w domkach

    20:00

    Kolacja
  • Dzień 2

    9:00

    Śniadanie

    10:00 - 12:30

    Szkolenie część I

    12:30 - 13:30

    Obiad

    13:30 - 16:00

    Szkolenie część II

    17:00 - 20:00

    Paintball

    20:00

    Kolacja

    od 21:00

    Czas wolny
  • Dzień 3

    9:00

    Śniadanie

    10:00 - 13:00

    Szkolenie część III

    14:00 - 21:00

    Rejs do Giżycka - Impreza networkingowa

    od 21:00

    Wspólne ognisko
  • Dzień 4

    9:00

    Śniadanie

    10:00 - 17:00

    Możliwość zrobienia patentu motorowodnego. Zabawa szybkimi łodziami i skuterami wodnymi.

ATRAKCJE

REJS JACHTEM
LAZY BEACH


Rejs do Giżycka wraz z imprezą networkingową odbędzie się największym jachtem pływającym po mazurskich jeziorach. Dodatkowo jest to jedyny jacht pełnomorski na Mazurach. Na pokład zabiera 25 osób załogi.


ZOBACZ SZCZEGÓŁY →

NOCLEG
W OŚRODKU
ENKLAWA


Goście zostaną zakwaterowani w luksusowych domkach w centrum Mikołajek.

Każdy z domków to 70m2, aneks kuchenny, taras, własny ogródek


ZOBACZ SZCZEGÓŁY →

PAINTBALL

Drugiego dnia po panelach szkoleniowych zabieramy uczestników na pole paintballowe.

OGNISKO

Trzeciego dnia będzie zorganizowane ognisko. Nieoficjalna forma after party po rejsie.

MOTORÓWKI I SKUTER WODNY

Ostatniego dnia dostępne będą 2 szybkie motorówki oraz skuter wodny. Zainteresowani goście będą mogli zdobyć patent sternika motorowodnego

CONCIERGE

Nad komfortem gości będzie czuwał dedykowany Concierge odpowiedzialny za wszystkie udogodnienia i potrzebne wsparcie.


TO CO?
PŁYNIESZ Z NAMI?



SPONSORZY

Nutriprofits-color
logo-color

PATRONAT MEDIALNY

senuto-nowe-białe
whitepress_2
mib-logo
logo_nav_papper

MASZ PYTANIE?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY

Wypełnij poniższy formularz, w odpowiedzi wyślemy fakturę, a nasz concierge przekaże Ci wszystkie szczegóły.
Wybierz zawód, pozwoli nam to lepiej ułożyć agendę:
Wybierz termin:
Jestem zainteresowany wyrobieniem patentu sternika w ostatnim dniu (koszt dodatkowy około 700 zł, płatny na miejscu)